به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد

34

امروز پنج شنبه است و من توی اتاقم در اداره هستم در حالی که دوتا وروجک شیطون دارن  با موشکای کاغذی بازی  ومسابقه و بدو بدو و خنده های یواشکی می کنن . وروجکا  یعنی محمد صادق و دختر همکارم فرینوش خانوم ! در ا تاقو بستم تا صدای هیجانشون نره بیرون ( هرچند اتاقم جایی دور از بقیه هست که مزاحم کسی نیستیم)  اما الان مدیر اومد درو باز کرد تعجب کرد که توی اتاق چههههه خبره ؟!  حالا فعلاً چیزی نگفت

 

اما من خیلی خوشحالم .صبح رفتم دنبالش وبا خودم آوردمش اداره .بگذریم که دم در خونشون باباش اومد بیرون و با یه نگاه خیره تحقیر آمیزی به من و علی که توی ماشین نشسته بودیم نگاه کرد و سوار ماشینش شد و گاز داد رفت .... به علی می گم : زندگی چه چیزی عجیبیه ها ! اما طلاق از اون عجیب تره ... باورم نمیشه یه زمانی این شوهرم بوده ... علی فقط سرتکون داد ... 


بالاخره یه خونه رو قولنامه کردیم و نصف پولشم دادیم منتظر ادامه کارای اداریش هستیم . اما قراره خونه رو یکماه بعد تحویلمون بده . از اینورم ما خونه کوچیکه رو فروختیم و خریدارمون اصرار داره که خونه رو قبل از پرداخت کامل پول تحویل بگیره ... توی مخمصه شلوغی هستیم این روزا .... محضر و اداره ثبت و بنگاه و.... پول جور کردن و این حرفا .... فقط دعا می کنم خیر باشه برامون و ما تا عید بتونیم خونه خودمون باشیم . 

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا 23 دی 1393 ساعت 10:06

سلام عزیزم
خوشحالم که داری به پختگی و ثبات می رسی. ایشالله روزی برسه که بچه کاملا پیشت باشه و تو خونه جدیدتون با شادی و آرامش زندگی کنین
اگر صلاح میدونی رمز پست ها رو در اختیارم بذار
ممنون

ممنون زهرا جان .
پست هام خصوصی برای خودمه زهرا جان .

لاله 16 دی 1393 ساعت 09:10

سلام عزیزم
خدا رو شکر ان شاء الله همیشه به شادی و خیر و سلامتی
خدا پسر گلت رو حفظ کنه و ان شاء الله هم خودت و هم پسرت عاقبت بخیر شید .
امیدوارم خدا به همه زنها و مردهایی که برای آیندشون و تغییر تلاش می کنن کمک کنه و عاقبت بخیر شن

سحر 15 دی 1393 ساعت 21:32

امیدوارم خوش بخت بشی و بهترین ها را برایت ارزو می کنم پارسال می گفتم ٧ سال مانده ولی الان فقط شش سال دیگه تا رسیدن به انچه حق طبیعی توست مانده
نمی دانم چرا تا به حال برایت ننوشتم اما دلم همیشه روشن است هیچ ظلمی أبدی نیست

فرشته 15 دی 1393 ساعت 08:24

ترمه حتما از خانه خریدنتون حسودیش شده

سیمین 14 دی 1393 ساعت 08:00 http://ariakhan.persianblog.ir

چه قدر خوب که خونه خریدین.مبارک باشه و به خیری استفاده کنین

پاشایی 13 دی 1393 ساعت 08:57

سلام ترمه جان
صبح تون بخیر
الحمدلله که وقتی صادق پیش شماست شاده و شما هم خوشحال و سرحال.
خونه تون هم خیلی مبارکه؛ خیر باشه براتنون به لطف خدا. ولی مراقب باشین که قبل از دریافت پول خونه، خونه رو تحویل ندین! این یه ریسکه بزرگ و خطرناکه!!!
یه ماه دیگه برین خونه تون تا عید مرتب می شه و جون می ه که مهمون بیاد و خونه تون رو ببینه.
می گم اسناد سه ماهه سوم خیلی سرم رو شلوغ کرده، در اولین فرصت کلیپ آقا سید علی رو تصحیحی می کنم و بازم براتون ایمیل می کنم.

گلی 13 دی 1393 ساعت 02:17

به به. خدا رو شکر. امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی پیش بره و سال رو در خونه ی جدید و بزرگ کنار علی آقا و پسرک عزیز نو کنی.

پونه 11 دی 1393 ساعت 11:26

چقدر خوشحالم که با فرزندت هستی و خونه هم خریدی . خیلی مبارک . انشالله به خوشی .

ممنون عزیزم لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.