به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد

7


خیلی وقته ننوشتم : سلام اگر کسی هست ! 

 

سه ماه یا بیشتر ننوشتم . پست قبلی هم ثبت موقت بود که امروز فرستادمش . تو این مدت خیلی درگیری داشتم محل کارمو عوض کردم یعنی تو سازمان خودمون یه پله رفتم بالاتر و توی ساختمان مرکزی اومدم . اونقدر این جریان برام درگیری فکری داشت که نمی تونستم ذهنمو متمرکز کنم و بنویسم.. 


نوشتم که پسرکم از نامادریش آبجی دار شد؟ الان دو ماهشه احتمالاً . هر هفته که میاد از گریه های آبجیش برام میگه و نق نق زدنش ... میگه که ساکتش میکنه و باهاش بازی میکنه ... سعی کردم خودمو درگیرش نکنم و این قضیه رو به فرموشی بسپرم ... اینروزا یاد گرفتم که نسبت به مسائل بی تفاوت باشم ....

 

دو ماه دیگه میشه سه سال که ما از هم جدا شدیم ... گاهی فکر میکنم به این حادثه عجیب که تو زندگیم اتفاق افتاد و هیچ کس منو نفهمید .... . همیشه با خودم تکرار میکنم . قل اللهم مالک الملک توتی الملک من تشاء و تنزع الملک من تشاء و تعز من تشاء و تذل من تشاء