به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد

6


دلم گرفته خیلی . برام سخته هنوز بعداز گذشت دوسال و شیش ماه ..... چه زود گذشت . دیگه داره سه سال میشه ... یعنی این منم که دارم درد به این بزرگی رو تاب میارم ؟ این منم ؟ امروز صبح بهش اس دادم که بیام دنبال بچه ؟ گفت نخیر فردا صبح بیا .چقد نامرد و نفرت انگیزه . چقدر سنگدله . سنگدل بی رحم بی وجدان . حرومزاده . خستم خسسسسسسسسسسسستم . خدا می شنوی خستم . برای بچم خریدکردم اما چقدر باید صبر کنم تا بهش بدم و لبخند خوشحالیشو ببینم .. خدایا چی میشد اگر من برای دیدن کسی که متعلق به منه که از جوون منه  اینقدر خفت نمی کشیدم . بخخخخخخخخدا هنوز برام هضم نشده است . چرا از یک دیدن ساده جلوگیری میشه ؟ مگه چی میشه . مگه قراره چی بشه ؟ دلم تنگ شده برات مامانی . برای لپای نرم و لطیف و نازکت که ببوسمش و محکم تر در بغل بگیرمت . مامانی چرا نمیگذران که من ببینمت .مگر من کی ام ؟ من دشمنتم ؟ من غریبه ام ؟ چرا باید اجازه بگیرم ؟ چرا تو ازمن دوری ؟ چرا پیش یک زن دیگه ای؟ یعنی من مادر بدی بودم ؟ هنوز باورش برام سخته . چه زود داره سه سال میشه مامانی ... چه عمری رفت ...چه روزهایی رو بی مادر سپری میکنی و چه روزهایی که می گذره ومن خودمو به اون راه می زنم که خوشبختم و شاد و بچم داره بزرگ میشه ... اره داره بزرگ میشه ولی دور از من ... در حالی که من سر و مر و گنده زنده ام همین دور وبرها و می تونم بهش محبت کنم امانباید ... نمی ذارن ...گاهی از سر خشم با خودم میگم لعنت بر من اگر دوباره برم دنبالش . می تونم بچمو فراموش کنم . دیگه هرگز نمیرم دنبالش .... باز دوباره یادم می افته که اون به من نیاز داره . تازگی ها می گم من شاید بتونم بریزم تو خودم و عشقم رو سرکوب کنم به بچم به پاره وجودم ... ولی اون طفل معصوم به محبت مادرانه هفته ای یکبارم نیاز داره .... اگر ازش دریغ کنم ؟؟؟؟ چطور جوابشو بدم در آینده؟  اگه بخاطر راحت کردن خودم از شر رابطه دائمی و شکنجه آور با اون موجود انسان نمای پلید سر دیدار بچه ، دیگه نرم دنبالش  چجوری جواب دل کوچولوی پسر معصوممو بدم ؟ خدایا دارم می شکنم  و  خورد وخاکشیر می شم . دیگه بیشتر از این بسه . من قبول کردم که مادر خوبی ام . دیگه بیشتر از این منو امتحان نکن . خداااااااااااااااااااا تا کی ؟