به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد


چندوقتی هست که احساس می کنم ، احساس میکنم که همین روزاست که بهم بگه بیا بچه رو ببر که برای همیشه باتو باشه .... بنظرم یه چیزایی غیر عادیه ... یه حس عجیبی دارم ... بچه رو زیاد میفرسته پیش من و  بردن و آوردنش هم کمتر حساسیت به خرج میده  و هروقت بگم میفرستتش .


 از حرفهای اس ام اسی اش یه تحولاتی رو می فهمم .انگار فهمیده بچه از با من بودن خوشحال تره و یا بودن من کنار بچه براش بهتره .. بهر حال  یه حس خاص دارم ... یه بوهایی به مشامم خورده انگار داره همه چی عوض میشه ... حالا من الان این حسو دارم می خوام ببینم چند روز دیگه عملی میشه ... دارم میرم سفر .وقتی برگردم حتماً یه چیزی میگه . به همین زودی .


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.