به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد

25


روز پنج شنبه صادق اومد پیش ما . عصرش رفتیم فیلم شهر موشها رو دیدیم که خیلی خیلی بامزه بود هرچند با خستگی بسیار فراوان . چونکه از ساعت سه با صادق رفته بودم بیرون واسه خرید ... میخواستم براش کفش و شلوار بخرم بعد از اونجا برگشتیم رفتیم کتابخونه و کتابهای قبلی رو تحویل دادیم و سینما هم که مال همون مجموعه کتابخونه و ایناست ... دیگه رفتیم نشستیم تا ساعت 7 که شروع شد و حسابی خوش گذشت . از فیلم لذت بردم دلم میخواد دوباره هم ببینمش . چند تا از همکارا هم بودن .

قراره صادق ده روز پیش من باشه چون باباش رفته ماموریت . صبح وقتی داشت بند کفشاشو می بست می گه مامان امروز شنبه است روز دوشنبه زنگ ورزشه با این کفشای جدیدم همچین شوتی بزنم تور پاره بشه . یادم نبود بهش بگم دوشنبه تعطیله . 

دوشنبه عید غدیره از مهمون داری بدم میاد .اما جایی ندارم که برم . به سید گفتم من برم یه جایی، نباشم ؟ میگه برو ولی دیدم ناراحته . بهش میگم خب اگر منو درک می کنی پس با خوشحالی بگو برو ... میگه نمی تونم خوشحال باشم دوس دارم زنم کنارم باشه روز عید غدیر .... وااقعا برام سخته مهمون داری روز عید غدیر....هی بشین پاشو ... چایی دم کردنای بی شمار و شیرینی تعارف کردنااااای تکراری ... روز تعطیله مثلا اما آرامش داشتن محاله .


*** از کتابایی که تواین مدت خوندم  کتاب بن هور (از لیو والاس)  و کتاب کوه جادو از توماس مان بود. 


*** دوباره امسال تصمیم دارم بشینم عزم جدی کنم برای خوندن دکترا ، وقتی می شنوم کیا قبول میشن واقعا انگیزه پیدا می کنم برای خوندن . امسال سعی خودمو می کنم هرچند هنوز تکمیل ظرفیت دکترای پارسال می تونم شرکت کنم ولی خب طبیعتا جاهای خوب تکمیل شده تا حالا و اگر جایی مونده پردیس و آزاده . 



نظرات 6 + ارسال نظر
F.Gh 3 آبان 1393 ساعت 19:43

یعنی ٦ سال دیگه... امیدوارم که خیلی خیلی زودتر پسر کوچولوتون رو در کنار خودتون داشته باشین

مرسی عزیزم

طرفداریاس 1 آبان 1393 ساعت 23:36

انشاالله که درکنار پسر خوشگل وهمسر مهربانت زندگی توام باآرامش راسپری کنید ودرسلامتی کامل بسر برید..

ممنون

F.Gh 27 مهر 1393 ساعت 13:03

معذرت می خوام که سوال می پرسم، از چه سنی بچه می تونه خودش انتخاب کنه که پیش کی باشه؟

سلام . پسر از 15 سالگی و دختر از نه سالگی

همه منتظرن ب فریاده آدم برسن.کی ب سکوت آدم کار داره؟

هادی 20 مهر 1393 ساعت 20:02 http://sitesetup.ir

سلام
وب سایتم با چند تا قالب حرفه ای گرافیکی به روز شده
خوشحال میشم دوستای وبلاگ نویس بهش سر بزنن

چه عالییییی...10روز بیادماندنی و توپ...پس کم کم میتونیم بهتون بگیم خانوم دکتر؟

نه عزیزم .هنوز که زوده .ولی دکتر شدن چه آسان ، آدم شدن چه سخت است .....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.