به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد


یکی از روزای عید بابا رفته بود یه روستا بالاتر برای مراسم ختم مادر جاری سابقم . بابام هیچوقت این چیزا رو نمیگه از کسی که شاهد ماجرا بوده شنیدیم . اون روز بابام پایین منبر نشسته بوده تا زمانش برسه که بره بالا و ختم رو برگزار کنه که این آقای تازه به دوران رسیده ، جلوی چشم همه مردم ، میاد و دقیقاً پهلو به پهلوی بابام و از ایشون بالاتر میشینه و حتی یک سلام به بابام نمیده و خودشو یه وری میکنه و قران رو ورمیداره و میخونه و منتظر که نوبتش بشه بره بالای منبر

خوشحالم که بابام اونقدر صبور و پر از آرامش و متینه که این چیزها ناراحتش نمیکنه . یعنی در واقع یک جور پختگی که از یک پیر سپیدموی90 ساله انتظار میره ... اما رفتار این جوانک جاهل که جامعه و یک لباس ، گنده اش کردن ، با پدر من که معتمد و مورد احترام یک منطقه است ، فقط نشون از کوچکی و حقارتش داشت. اما بازم دلم گرفت .


 متاسفانه من به آرامش بابام نرسیده ام هنوز و حاضرم بمیرم اما کسی بخاطر من به بابام بی احترامی نکنه... دلم میخواست بهش بگم اصلا ما طلاق گرفتیم درست و این مرد هم اصلا پدر بزرگ بچه ات نیست، درست ، اما آیا نباید بعنوان مدعی اسلام اون مجلس یک سلام و علیک صوری با بزرگتری که بی شک اعتبار و آبروش با تو قابل قیاس نیست می کردی ‌؟ با این حرکتش خودشو به خیلی ها توی اون مجلس روستایی نشون داده و خیلی ها سرتکون دادن از اوج حقارت و بی شخصیتی این مرد.

 دلم میخواست ازش بپرسم مگر چه کینه ای از من و پدرم داری وقتی به راحتی آب خوردن و با عزت وآبرو و مناعت طبع از زندگی ات رفته ام و حتی جهیزه ام رو هم برات بجا گذاشتم چه برسه به مهریه ؟ ازش واقعاً بعید بود . وقتی از بابام پرسیدم که واقعا اینجوری کرده تو مجلس؟  لبخندی زد و گفت ؛ آره بابا . چه انتظاری ازش داری .

راس میگه انتظار من بیجاست . هنوزم که هنوزه توی اس ام اس هاش بابامو فحش و لعنت میکنه .اونم به چه دلیل ؟ بخاطر اینکه بابات تو دهنت نزد ... بخاطر اینکه بابات گفت ؛ دخترمو نزن ، طلاقش بده ... بخاطر اینکه بابات تورو پرمدعا بزرگ کرد ... بخاطر اینکه بابات عرضه نداشت یه خونه توی شهر بخره .... بخاطر اینکه بابات کوره ، کره و.... خیلی توهین های الکی و بی پایه دیگه که کی باورش میشه این حرفاشو ؟ 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.