به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد


امروز صبح اس ام اس داده که بیا بخاطر رضای خدا ترک بچه کن تا روحیش کمتر آسیب ببینه ! خدایا کمکم کن تا بتونم کارها و حرفای این پست فطرت انسان نما رو طاقت بیارم ... چی میگه این خدایا.. کسی درد منو میفهمه ؟ خدا نکن اینکارو بامن ... صبر ندارم .


صبح شنبه میرم دادگاه برای تشکیل پرونده مجدد برای اینکه نمیتونم تاخرداد صبر کنم تا دادگاه .باید برم درخواست صدور دستورموقت بدم ... باید برم .این مرد از همین تنها به کارزار رفتن من .از همین بدم اومدن از دادگاه رفتن ٬شیر شده و برای خودش میتازه .خدا می لرزم و میترسم ... از ترس بیشتر ندیدن بچه .از اعصاب ضعیف خودم برای تحمل بیشتر ... خدایا مث اینکه این قصه تمومی نداره . اون داره  اونجا به من پوزخند میزنه. 

 چی بگم .مطمئنم اگه بگم خب باشه بچه رو فراموش میکنم تا روحیش آسیب نبینه ... دقیقا یکماه شایدم کمتر باز شروع میکنه که عجب مادری ؟  اسم تورو هم گذاشتن مادر ؟ یعنی گوشیمو خاموش کنم واصلاْ جوابشو ندم ؟ یا برم دادگاه ؟ دادگاه رفتن درگیری وحشتناک اعصابم و شدیداْ داغون شدنم رو در پی داره ... و گوشی رو خاموش کردن و صبور بودن و بچه رو فراموش کردن  هم منو به حال مرگ میندازه ... خدایا چکار کنم ؟ چکار کنم ...خدا پس مرگ کو ؟ مرگ کو؟ خدا بذار بمیرم لااقل بگن خب مادرش مرد بی مادر شد ...نه اینجوری ... خدا خدا خدا اگه هستی جواب بده .اگه هستی جواب بده ..


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.