به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد



عصری توی خواب و بیداری تصمیم گرفتم برم ر*ا*ی بدم و در سرنوشت (!!!!) کشو*رم مشارکت کنم. وقتی کاملاْ بیدار شدم یادم افتاد که شنا* سنا*مه ام توی اداره توی کشوی میزم هست . بعد گشتم ببینم اونقدر انگیزه دارم که بلند شم و بیست دقیقه تا اونجا رانندگی کنم و بعد به سین و جیم های نگهبان اداره جواب بدهم و برم طبقه شونصدم از توی اتاقم ورش دارم و برم یک جایی با خونسردی ر*ای بدهم ؟؟؟... هرچی گشتم چیزی نبود .برای همین برای اولین بار توی عمرم ر*ا*ی ندادم ... و اصلاْ ناراحت نیستم. اتفاقاْ حس بهتری هم دارم .یادم افتاد اولین بار که توی این حما*سه (!!!!) ملی شرکت کردم به بابای خودم ر*ا *ی دادم .شو*راهای روستا .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.