به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد
به رنگ سادگی

به رنگ سادگی

عشق الهی همه چیز را هماهنگ می کند و سرو سامان می بخشد


دلم گرفته . ناامیدی چیز بدیه . تا حالا نمیفهمیدم . نمیتوانستم باور کنم منهم یکروز ناامید باشم . یکروز حرف وحدیث سرنوشت من نقل هر محفلی باشه . نمیتونستم باور کنم این منم که گرفتار این سرنوشت سیاه و زجر آور شده ام .

امروز ناامید ناامیدم . دیگر از دنیا هیچی نمیخوام جز اینکه راحتم بگذاره . زندگی راحتم بگذاره . دیگه نمیخوام ادامه بدم . دیگه دلم نمیخواد بیام سرکار . دلم نمیخواد حتی تلفنم زنگ بزنه . کاش فراموش میشدم وسالها پیش جسمم زیر خروارها خاک میپوسید . 


کاش حتی اسمم از خاطره ها رفته بود . کاش مجبور نبودم اینقدر سنگدلی را تحمل کنم .کاش مجبور نبودم اینقدر غرورم را زیر پا له کنم . کاش میفهمید که دلم هنوزبه پاکی و سادگی و بی کینه ای بیست سال پیش است . کاش کسی بود که قدر دلم را میفهمید . ای دنیای لعنتی ... آی آدمهای بی درد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.